Bosanske poslovice

bosanske poslovice

"Ako neće Muhamed brdu, hoće brdo Muhamedu."

"Bolje vrabac u ruci, nego golub na grani."

"Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane."

"Gdje ima dima ima i vatre."

"Gdje je puno baba, kilava su djeca!"

"Jedna lasta ne čini proljeće."

"Kad mačke nema, miševi kolo vode."

"Ko drugome jamu kopa – sam u nju upada."

"Ispeci pa reci!"

"Jutro je pametnije od večeri."

"Kako došlo, tako o’šlo."

"Kad na vrbi rodi grožđe."

"Ko pita ne skita."

"Ko nema vremena za slušanje, imaće puno vremena za kajanje."

"Ko se tuče taj se voli."

"Ko s djecom liježe, popišan ustaje."

"Ko se ženi na brzinu, taj se kaje na tenane."

"Krv nije voda."

"Jabuka ne pada daleko od stabla."

"Dok mudraci proučavaju život, pametni ga prožive."

"Gledaj majku, biraj kćerku."

"Kad na vrbi rodi grožđe."

"Ko se zadnji smije, najslađe se smije."

"Ko se u kolo hvata, u noge se uzda."

"Ko uči znaće, ko štedi imaće."

"Ljubav je slijepa."

"Mi o vuku, a vuk na vrata."

"Ako vam djeluje da je sve u redu, nešto vam je promaklo."

"Ako smo mi braća, nisu nam kese sestre."

"Bolje spriječiti nego liječiti."

"Bez djece ne raste kuća."

"Brat mi mio, koje vjere bio, bosanska nas steže krvca i zemljica."

"Gradiš kule u oblacima."

"Gvožđe se kuje dok je vruće."

"Nesta blaga nesta prijatelja."

"Ne stoji kuća na zemlji nego na ženi."

"Ne pravi pitu ko ima, nego ko je naučio."

"Novi dan – nova nafaka."

"Nikad dosta sevapa."

"Sit gladnom ne vjeruje."

"Sam pao, sam se udario."

"Što možeš danas, ne ostavljaj za sutra."

"Šta trijezan misli, to pijan govori."

"Triput mjeri, jednom sijeci."

"Vuk dlaku mijenja, ali ćud nikada."

"U laži su kratke noge."

"Pored takvih prijatelja što će mi neprijatelji."

"Radoznalost je ubila mačku."

"Nemoj dozvoliti da ti se suviše nešto približi, sve što postane jednom blisko čovjek želi da zadrži. A zadržati se ništa ne može."

Author Info (Documentation)