Toma Zdravković citati

toma zdravkovic citati

Nije bitno u kojoj kafani sediš, već ko sedi za tvojim stolom.

Prigovaraju mi da suviše pijem, ja kažem uvek može više.
Prigovaraju mi da suviše filozofiram, ja kažem da me ne slušaju.

Samo onaj ko jutra dočekuje sam zna koliko boli samoća.

Nekih se jutara sećamo, ali neke večeri nikada nećemo moći da zaboravimo.

Po buri sećanja znaju da plove samo oni koji su pobedili vetrove koji su pokušali da ih potope.

Prigovaraju mi da suviše pričam o kafani, ja kažem kada bi svi radili samo ono što najboje umeju, ceo svet bi ličio na jednu veliku kafanu.

Uzalud je potrošen svaki dan ako ga nismo posvetili onima koje volimo.

Da se nekada pri izboru pevača gledao izgled od mene nikada pevač ne bi postao.

Život je bogatstvo dato čoveku da ga troši, a ne da ga štedi.

Author Info (Documentation)