Rep citati

rep citati

Zamisljao sam neke scene kako secem vene,sahranili bi me i isto vece svi bi rekli"Ko ga jebe"

Jedva čekam da vas vidim dole na dnu, da me zovete a ja vam kažem “izvini nisam tu”.
Prokleti srecni,zagrljeni ljudi,te uloge su bile nase.
Tijelo ostalo bez duše.

Sve tvoje snove ja sam proziveo, sve ono sto ti zelis sve to sam imao…

Ne postoji ništa gore od toga kad se dvoje vole, a jedno ode jer ima s’ nekim drugim problem.

Ona htela je da se budi uz ljubav.

Nemoj da me zoves srecom, jer od mene neces dobiti je nikada.

Moje more je burno, moja sidra su teška, moje nebo je tmurno…

I posle svega te volim,ali ne mogu da skontam zasto si tako od jednom prekinula svaki kontakt.

Takva mi smetas,al’ takva mi trebas.

U surovo realnom svetu tražiš nadrealnu ljubav.

Budim se, mislim da se raspadam.

Često rek'o sam ‘izvini’ da bi bilo sve okej , al nije bilo.

Možda je vreme da krenem da lomim srca,mada keva me je učila da nije svaka kurva.

Lepe stvari kratko traju i dešavaju se retko.

Ovo nije moj grad,otkad bez tebe sam.Živim, al’ ne postojim.

Bila si tu kada otišli su drugi, držala za ruku dizala si me iz mrtvih.

Znam da nisam savrsen, rodjen sam sa greskom umem da te nasmejem, i da bude ti lepo.

Ja ti želim sve najbolje moja jedina ljubavi,mnogo teških reči palo je da bili bi drugovi.

Ako me sećanje ne vara sve smo radili timski. :)

Pravi brat čuva leđa,pravi brat mudro ćuti.

Author Info (Documentation)