Citati o moru

citati o moru

Život i smrt su jedno, kao što su rijeka i more jedno.
Khalil Jebran

Ne možete preći more na taj način što ćete samo stojati i gledati u njega.
Rabindranath Tagore

Žena poznaje lice čovjeka kojeg voli kao što mornar poznaje otvoreno more.
Honore de Balzac
Moramo se osloboditi nade da će se more ikada smiriti. Moramo naučiti da jedrimo i prilikom jakih vjetrova.
Aristotel Onassis

More, kada jednom baci svoje čini, onda zauvijek drži čovjeka u mreži ćuđenja.
Jacques Yves Cousteau

Lijek za sve je slana voda: znoj, suze ili morska voda.
Isak Dinesen

Moraš razmišljati o svojoj karijeri na način na koji posmatraš okean, odlučujući na koji val ćeš krenuti, a na koji nećeš. Neki valovi će biti veliki, neki će biti mali, a nekada će more biti mirno. Tvoja karijera neće biti mirni marš koji će te odvesti do slave.
Alan Arkin

Ribolovac zna da je more opasno i da je oluja užasna, ali on nikada ne smatra da su te opasnosti dovoljan razlog da ostane na obali.
Vincent Van Gogh

Ljudi putuju daleko kako bi se divili visinama planina, velikim valovima na moru, dugim rijekama, ogromnim prostranstvima okeana, kružnom kretanju zvijezda, ali uvijek prolaze pored samih sebe bez ikakvog ćuđenja.
Saint Augustine

Ja se uvijek stvarno i istinski odmaram samo kada sam sama. Daj mi malo sunca, bazen i pogled na more i ja sam sretna.
Miranda Hart

O mudri čovječe! Daj svoje bogatstvo samo onima koji ga zaslužuju i nikako nekom drugom. Morska voda koja se primi preko oblaka je uvijek slatka.
Chanakya

More ima dovoljno ribe za sve ljude.
William Camden

Englezi dolaze! Ako kopnom, onda jedan – ako morem, onda dvojica!
Paul Revere

More ne voli da bude ukroćeno.
Rick Riordan

More ju je uvijek ispunjavalo čežnjom, ali prema čemu, nikada nije bila sigurna.
Cornelia Funke

Mi smo poput ostrva u moru; odvojeni na površini, ali spojeni na dnu.
William James

Da bismo dospjeli do luke, moramo ploviti. Ploviti, a ne bacati sidro. Ploviti, a ne lutati pučinom.
Franklin Roosevelt

Ne osvajamo zemlju, već grumen za svoju stopu, ni planinu već sliku u svome oku, ni more već njegovu gibljivu čvrstinu i odsjaj njegove površine. Ništa nije naše osim varke, zato se čvrsto držimo za nju.
Mehmed Meša Selimović

Rijeka može postati more, ali ona neće moći nikada postići da more bude dio nje same.
Rabindranath Tagore

Čovjek koji ne voli nije sposoban osjetiti veličinu tuđe ljubavi, niti snagu ljubomore, niti opasnost koja se u njoj krije.
Ivo Andrić
Iz naizgled prozaične popodnevne gužve nadošla je lagano i nezadrživo, kao talas, osmehnula se, potopila me zagrljajem i tiho se povukla ka tamnoj pučini svoje tajanstvenosti... A more ume nemilosrdno da se primiri... Kadkad me, eto oseka danima i danima ostavi nasukanog i samog... Ali delići Onog Talasa zapali su u skoro svaku božju pukotinu Ove Stare Stene... I, ma šta se desi... U meni će zauvek ostati ona so...
Đorđe Balašević

Da li je on mrtav ili živ, da li je svjestan ili nesvjestan, za mene je to postalo nevažno... jer je on već ižčeznuo. I baš u tom trenutku kada je zvuk muzike pljusnuo u more, ona ga je tek otkrila, tek pronašla.
Marguerite Duras

Mi smo more krvi prolili za bratstvo i jedinstvo naših naroda. E nećemo nikome dozvoliti da nas dira ili da nam ruje iznutra, da se ruši to bratstvo i jedinstvo.
Josip Broz Tito

More je slano. Pošećerimo ga!
Max Bunker

Sve je u knjigama duboko pod morem zapisano.
Pero Zubac 

Obale našeg mora sva je u trobojkama: Plavo more, bijele vile, crveni prijatelji.
Vladimir Vib Bulatović

U plavo more ljubavi tu gdje smo nekad plovili ja bih dao sve na svijetu da se mogu vratiti.
Aki Rahimovski

Oceanski brod,more i zvijezdana noć.Ti i ja stojimo na krmi broda.Širiš ruke dok ja te držim o strku.Šapućem ti slatke riječi.Ti se smiješ.Zvuči li dovoljno romanticno?-Ne,ne moramo ploviti Titanicom.Dovoljno je da sada ođes i da me zagrliš tako ovdje.To je romantika.
Dino Ahmetović

Ah, nije život ljudski drugo neg smućeno jedno more, neg plav jedan ku udugo.
Ivan Gundulić

Gledam na sat, a gdje si ti dal za tugu možda je to vidim samo boju oka tvog kad je more nemirno...
Marija Šerifović

Ako je more život, a valovi problemi i belaji koje on sobom nosi, nemojte bježati i kukati. Jednostavno, nauèite surfati! Tako æe vam svaki val, ma koliko velik bio, predstavljati samo novi izazov i priliku za usavršavanje.
Pjer Abelar

Ja sam imao radost trošiti tisuće sati pod morem...
Sylvia Earle

Tvoje oči su daleke Kao more beskrajne. Tu osjećam da je moj dom. Tu gdje dolje žive samo po svom.
Lana Jurčević

Ova noć mirno more baca mi sol na snove ti si tamo di ja nemam ključ di moje želje ne mogu ući.
Petar Grašo

Hocu li i ove godine kada dođem na more gledati te oči zelene pogledom da vrate mi sne.
Žanamari Lalić

More je sve. Ono pokriva 7 desetina zemljine površine. Ono odiše čistoćom I zdravljem. Ono je beskrajna pustinja, gdje čovjek nije nikada usamljen, jer se osjeća da život ključa na svim stranama.
Jules Verne

I sanjam plavo more i uzdahe naše.
Duško Kuliš

Author Info (Documentation)