Najljepše čestitke za prvi rođendan bebe


Na celom svetu ne postoji iko ko je tako sladak a star tek godinu dana. Želim ti srećan rođendan prvi i da ti svaki naredni bude lepši.

Rođenje deteta najveća radost sveta nek vas svuda sreća prati i da na njemu nećete stati. S trubačima već hvatam ritam i rođenje bebe čestitam. Srećno!

Kad dete zaplače srce udara jače. Danas od sreće blistam prvi rođendan čestitam. Srećno vam bilo tri dana se slavilo!

Nekad mi dođe da te pojedem koliko si slatka beba. Čestitam na prvoj svećici i prvoj baš tvojoj i samo tvojoj torti. Želim ti lepo detinjstvo i da te Bog čuva.

Svaki tvoj pokret, svaki tvoj zagrljaj i poljubac daje nam svima snagu toliku da poletimo. Svi ti od srca želimo dobro zdravlje i sreću u životu naš dragi anđele.

Kada nečiji osmeh toliko radosti napravi mom srcu kao što tvoj osmeh čini ne mogu, a da ne poželim da i dalje uveseljavaš i izazivaš najlepša osećanja kod svih koji su u tvojoj blizini, mali anđele. Srećan ti prvi rođendan mala bombonice.

Ima li srećnijeg dana od dečijeg prvog rođendana, kad na torti svećica zasija osetiš kako ti život prija. Srećan prvi rođendan.

Danas je vedar i radostan dan, vašoj ćerki srećan prvi rođendan. Nek se veselje širi na sve strane, nek mirišu rascvetale grane!

Danas pozovite goste u stan, vašem sinu srećan prvi rođendan, uvek mi tako nasmejan bio i sve želje u životu ostvario. Srećan prvi rođendan!

Nek šareni baloni nebom lete rođendan slavi jedno dete, a to dete nije bilo koje već ono najdraže moje. Srećan ti prvi rođendan mili, a roditelji uvek nasmejani bili.

Rođendan slavi moja devojčica, na torti plamti jedna svećica, slavila mi još milion leta u tvojim očima zumbul cveta. Srećan ti rođendan srećo moja, nek zaleprša plava kosa tvoja!

Prvi rođendan se jednom slavi to je onaj osečaj pravi, nek na tvojoj malenoj glavi zaigra onaj čuperak plavi, nestrpljivi smo bili, radost svoju nismo krili, od srca smo ti poklon kupili. Srećan rođendan mili!

Od kad je veka is veta slavi se prvi rođendan deteta, zato ja ne mogu da odolim za sreću se nebu molim, najviše te na svetu volim! Srećan prvi rođendan!

Koliko treba reči smelih ili poljubaca vrelih, da moju sreću dočaraju jer se osečam kao u raju, prvi rođendan slave moji moli, prođe godina od kad su se rodili. Srećan prvi rođendan blizancima!

Prođe godina kao san i več dođe prvi rođendan i kao da je juče bilo moje jedino milo kad si se ti rodio najradosniji sam bio, a sad sam još više to ne može da se opiše!

Kupili smo plavog zeku što ima šapicu meku, da ulepšaju tvoj dečiji svet da učine zanimljivim tvoj let... Srećan ti prvi rođendan..

Svojim roditeljima ti si đerdan, danas ti je prvi rođendan, sa osmehom se probudi danas mi nasmejan budi. Srećno!

Author Info (Documentation)