Dragan Nikolić citati

dragan nikolic

Politika je kao gluma, stvar iskrenosti kroz koju dolaziš do istine. Ako je postulat u glumi da sve što radiš na sceni mora da ti se veruje, tako je i sa političarima. Kada gledam političare na televiziji, naročito u skupštini, lepo vidim ko laže. Nekima čak ni glumačka karijera ne bi pomogla da bi im se poverovalo. To nema veze sa ispunjenim ili neispunjenim obećanjima, već se lepo vidi da ni sami ne veruju u to što govore.

Nikoga ne vučem za rukav, ali tražim poštovanje, isto ono koje imam sa onima sa kojima radim.
Sam po sebi sam epoha.

Jednostavan sam u stvarnom životu.

Ne razvodite se preko novina, ne šaljite poruku partneru preko novina, pronađite svoju intimu.

Sebi nikada nisam dozvolio da mislim da sam najbolji ili na neki način veliki. Mislim da je to svojstvo budala-verovati da si neko drugi.

Živeo sam u istom kraju sa Ciganima, ne pravim socijalne razlike, da li je neko siromašan ili bogat, crn ili beo.

Gluma je prikupljanje pažnje na sebe.

Borba. Ne predati se. Zašto. I kome?

Ti, nemoj da vređaš, ja sam šlager pevač!

Prva ti je gore levo, druga dole desno, treća… ma ne treba ti više, idi iza mene, gledaj šta ja radim.

Počeo rat bre, piz*a ti materina!

Sram te bre bilo, švalerašu jedan, znaš sram te bre bilo!

E neću da idem u tu banju za popišure, pa kud puklo da puklo!

Neću više da pijem tvoju kafu i da pušim tvoje cigarete. U ovoj zemlji svi kradu majku im j****. Kad ima love za šljam ima da bude i za mene, svako otima kako ume, ja umem samo ovako.

Idemo dalje, plakali smo pa šta nije zabranjeno ni vojnicima…

Živeo sam u istom kraju sa Ciganima, ne pravim socijalne razlike, da li je neko siromašan ili bogat, crn ili beo.

Author Info (Documentation)