Citati iz filma "Tri metra iznad neba"

tri metra iznad neba citati

"Pretvaraćemo se da zapravo nikada ništa nije ni bilo, okretati glavu jedno od drugog kada se sretnemo, a oboje ćemo duboko u sebi znati, da se nije trebalo ovako završiti“

"Iznenada shvatiš da se sve završilo. I tada u tom trenutku shvatiš da se sve dešava jednom u životu. Nikada više nećeš imati osećaj da si tri metra iznad neba“

"Ljudi žele da se zaljube, ali ne i ja, jer me na kraju ostave i povrede“
"Nisam siguran šta je gore. Činjenica da mi nedostaješ Ili to što ne mogu povodom toga ništa da uradim?“

"Upoznao sam te slučajno. I taj dan, kad sam te video, odmah sam znao da si ona prava“

"Nije pošteno, zahtevam sretan kraj“

"- Mrzim tipove kao što si ti... - Misliš neodoljive?“

"Znači prostak sam, zver, nasilnik, ali bi ipak da te poljubim“

"Ne mogu, nekada mislim da nikada neću naći nekoga nalik njemu“

"Da li si videla onaj talas? Duplo više od njega me plaši pomisao da ću se jedan dan probuditi, a da ti nećeš biti tu“

“Dan prolazi.Prolazi na nekom mjestu gdje si i tada shvataš da ne želiš da budeš nalik nekome iz svoje okoline...Čak ne želiš biti ni ti.Samo želiš da zbrišeš...Otjerati sve dođavola.I,iznenada se desi...Nešto neočekivano...Tada znaš da će se stvari promijeniti...I,promijenile su se...Od tada,ništa više neće biti isto...Nikad...I,kada se desi-znaćeš...“

„Izgubio sam te među ljudima,obožavao sam te i prezirao te...U suštini,dobro znaš,da u najtežim trenucima imaš,unutar duše,palog anđela...Koji nas sjedinjava.I kada osvane novi dan,obećavaš da ćeš se promijeniti,ali-posustaćeš...Boli te cijelo tijelo,tražićeš me čak u paklu,jer znaš da sam kao ti.Sve što osjećam prema tebi samo ovako mogu iskazati...“

"Savršeno dobro razumijem zašto je vaša supruga zabrinuta...Jer je vaša kćerka sa tipom koji je stalno na motoru.Šeta se okolo...Ne osvrće se na vrijeme,i ne obraća pažnju na okolinu...Ali,iznenada se pojavi osoba,koja te smiruje...Sa kojom lebdiš...I,kada lebdiš,shvataš stvari...Sitne stvari...Tvoja kćerka me naučila da budem strpljiv...To me čini da se dobro osjećam..."

„Uvijek postoje trenuci kad vam se putevi razilaze.Svako bira svoj put,nadajući se da će se,na kraju,putevi spojiti.Sve više-tvoj put je uži...Ništa strašno...Stvoreni smo jedno za drugo...Ona je tamo...Ali,na kraju se desi samo jedno-dolazi prokleta hladnoća...“

Author Info (Documentation)