Motivacioni citati za sport

sportski citati

To je samo posao. Trava raste, ptice lete, valovi udaraju pijesak. Ja prebijam ljude.
Muhammad Ali

Promašio sam više od 9000 šuteva u svojoj karijeri. Izgubio sam skoro 300 utakmica. 26 puta mi je povjereno da izvedem šut koji bi donio pobjedu i promašio sam. Doživljavao sam neuspjeh za neuspjehom u svome životu i to je razlog zašto sam uspio.
Michael Jordan

Dobar hokejaš igra gdje se pak nalazi. Odličan hokejaš igra tamo gdje će se pak ukoro naći.
Wayne Gretzky

Želim da iščupam njegovo srce i da njime nahranim Lenoxa Luisa. Želim da ubijam ljude. Želim da im iščupam njihove utrobe i njima nahranim njihovu djecu.
Mike Tyson

Dobro, bolje, najbolje... nikada nemoj posustajati i odustajati sve dok tvoje dobro ne bude bolje, a tvoje bolje postane najbolje.
Michael Phelps

Nemoj se osvrtati iza sebe. Nešto te možda prestiže.
Satchel Paige

Samo igraj, zabavljaj se i uživaj u igri.
Michael Jordan

Hokej je sport za bijelce. Košarka je sport za crnce. Golf je sport za bijelce koji su odjeceni kao crnački svodnici.
Tiger Woods

Pokažite mi dobrog i dostojanstvenog gubitnika i ja ću vam pokazati gubitnika.
Vince Lombardi

Golf je upropaštena dobra šetnja.
Mark Twain

Pola laži koje govore o meni nisu istina.
Yogi Berra

Akadem – stara škola gdje su se podučavali moral i filozofija. Akademija – moderna škola gdje se podučava igranje fudbala
Ambrose Bierce

Umoran sam više da slušam „novac, novac, novac“. Ja samo želim da igram, pijem Pepsi i nosim Reebok.
Shaquille O'Neal

Jedne noći sam otišao na borbu, kad ono tamo izbila hokej utakmica.
Rodney Dangerfield

Ozbiljan sport nema ništa sa fer igrom. U njemu ima toliko mržnje, zavisti, nepoštivanja bilo kakvih pravila pomiješano sa sadističim zadovoljstvom u gledanju nasilja. Drugim riječima, ozbiljan sport je rat u kome jedino nema pucanja.
George Orwell

U novinama uvijek gledam prvo sportske stranice na kojima se navode ljudska postignuća. Prve stranice ne sadrže ništa osim ljudskih promašaja.
Earl Warren

Svi hokejaši govore najmanje dva jezika. Oni znaju dobro engleski i psovanje.
Gordie Howe

Šampioni igraju dok ne odigraju kako treba.
Billie Jean King

Ljudi me pitaju šta radim zimi kad nema bejzbola. Reći ću vam šta radim – gledam kroz prozor i čekam proljeće.
Dan Gable

Pecanje je puno više nego hvatanje ribe. To je jedinstvena prilika kada se možemo vratiti predivnoj jednostavnosti naših očeva.
Herbert Hoover
Treniraš cijelog života za samo deset sekundi.
Jesse Owens

Jedino vrijeme kada mi se molitve nikada ne uslišavaju je na golf terenima.
Billy Graham

Počni da igraš bez ikakvih prethodnih očekivanja i vjerovatno ćeš biti iznenađen svojim ukupnim trudom.
Phil Jackson

Dajte mi golf palice, svjež zrak i predivnu partnericu i možete zadržati palice i svjež zrak.
Jack Benny

Pobjeđivanje je navika. Na žalost, ista stvar je i sa gubljenjem.
Vince Lombardi

Ovo su moje nove patike. To su dobre patike. One vas neće učiniti bogatim poput mene, niti ćete bolje otimati lopte poput mene, te vas definitivno neće učiniti zgodnim poput mene. Jedino što ćete imati jesu iste patike koje imam i ja. To je to.
Charles Barkley

Znate li koji dio igre je moj omiljeni? Prilika da igram.
Mike Singletary

Ja smatram da je golf skup način igranja klikera.
Gilbert Chesterton

Uspjeh nastaje kada se sretnu spremnost i prilika.
Bobby Unser

Ukoliko mislite da je teško upoznati se sa novim ljudima pokušajte pokupiti pogrešnu lopticu za golf.
Jack Lemmon

Ukoliko čovjek pregleda tri utakmice zaredom zakonski ga treba proglasiti mrtvim.
Erma Bombeck

Bejzbol je jedini ljudski poduhvat gdje čovjek može uspjeti tri puta od deset pokušaja i da još uvijek bude smatran za dobrog u onome što radi.
James Patrick Murray

Golf je igra u kojoj čovjek pokušava kontrolisati lopticu sa sredstvima koja nisu baš najbolje opremljena za tu svrhu.
Woodrow Wilson

Hrvanje je balet sa nasiljem.
Jesse Ventura

Sportovi ne grade karakter – oni ga otkrivaju.
Heyword Broun

Ukoliko gledate igru onda je to zabava. Ukoliko je igrate onda je to rekreacija. Ukoliko zarađujete u njoj, onda je to golf.
Bob Hope

Bikovi ne pobjeđuju u borbama bikova. Ljudi pobjeđuju.
Norman Ralph Augustine

U ovom sportu se može zaraditi mnogo novca. Samo upitajte moje bivše supruge. Obje su toliko bogate da njihovi muževi ništa ne rade.
Lee Traviano

Tamno nebo je sačinjeno samo od oblaka koji prolaze.
Frank Gifford

Pustiću da reket obavi govor.
John McEnroe

Skoro je nemoguće ne pomisliti kako je svijet bio tragično mjesto kada je neko počeo igrati golf.
Robert Wilson Lynd

Golf igra dvadeset miliona odraslih Amerikanaca čije žene misle da su oni napolju i da se zabavljaju.
Jim Bishop

Što manje pravila trener ima, to će manje pravila igrač morati prekršiti.
John Madden

Profesionalni ragbi je poput nuklearnog rata. U njemu nema pobjednika – samo oni koji su preživjeli.
Frank Gifford

Tenis i golf je najbolje igrati, a ne gledati.
Roger Kah


Author Info (Documentation)