Sestra citati

sestra citati

Sestre su bića koja se obožavaju. One su blagoslov. Ne možemo sa njima, a ne možemo ni bez njih.

Bilo je lepo odrastati sa nekim poput tebe - sa nekim na koga mogu da se oslonim, sa nekim na koga mogu da računam... sa nekim sa kim mogu da razgovaram.
Imati sestru je isto što i imati najbolju drugaricu koje ne možeš da se otarasiš. Znaš da će, šta god ti učinila, ona i dalje biti tu.

Znam da me moja starija sestra voli zato što mi daje svu svoju staru odeću, pa mora da ide da kupuje novu.

Ti i ja smo sestre. Zapamti da ću ja uvek biti tu da te podignem kad padneš... kad završim sa smejanjem.

Starije sestre... Jedine osobe koje će izabrati tebe za predmet njihove zabave, ali i prebiti svakog drugog koji pokuša.

Sestre se sećaju stvari koje bi ti najradije zaboravila, do detalja... sa dokazom.

Kako opisati sestru u tri minuta: ona je i tvoj blizanac i tvoja sušta suprotnost. Ona je i tvoj konstantni saučesnik i tvoja konkurencija. Ona je sve što bi ti volela da budeš i sve što bi volela da nisi.

Moja sestra me je naučila svemu što zaista treba da znam, iako je tada bila samo šesti razred.

Ako bi sestre mogle da opišu kako se zaista osećaju, rekle bi roditeljima: "Dajte mi svu pažnju i igračke i pošaljite je da živi sa bakom!"

Sestra je poklon srcu, prijatelj duši i zlatna nit u značenju života.

Objasnit ću vam ulogu jedne sestre. Ona jeste k'o vazdušni jastuk. Kroz cijelu vožnju životom, ona je tu, ali je neprimjetna. Tek u slučaju da se desi neka nezgoda, ona iskoči i sačuva vas.. Ne dozvoljava da vas išta povrijedi.

Starija sestra je prijatelj i branitelj, slušatelj, savjetnik i sudionik dijeljenja užitka, ali i tuge.

Sestre funkcionišu u ovom haotičnom svijetu kao sigurni pojas.

Samo ti si uvijek mogla znati moje misli, nekada čak bolje od mene same. Samo ti si uvijek imala prave riječi za mene kad me oprhva tuga. Samo ti si znala tako slaviti moje uspjehe. Samo ti mi daješ ljubav koja nema uslove.

Sladak je sestrin glas kad nas obuzme tuga.

Nikom drugom na svijetu ne bi mogla reči one moje najskrivenije tajne srca osim mojoj sestri jer jedino za nju sam sto posto sigurna da me nikada ne bi mogla izdati i prevariti.

Sestra je najveće blago koje možeš od života dobiti.

Kada svi drugi ogu znam, ti ćeš uvijek biti tu, da mi pružiš ruku, da me čuješ, zagrliš i voliš. Volim te najbolja sestro na svijetu.

Jedina osoba na svijetu koja mi uvek može navući osmeh na moje lice je moja sestra.

Sestra je dar srca, prijatelj duše, zlatne niti na smisao života.

Sestra uvijek zna kad da sluša, kad da priča, kad da se smije i kad da plače sa vama.

Bez obzira na sve, ako mi nekad zatreba, na sestru uvijek mogu računati.

Možeš prevariti svet ali ne i svoju sestru.


Author Info (Documentation)