Čestitke za Valentinovo

čestitke za valentinovo

Ponekad je samo pogled uzrok bezbroj budnih noći, uzalud se ponekad moli – to je ljubav, to se voli! I kad oči suze vlaže i nevješto kad se laže ili kada tijelo boli – to je ljubav, to se voli!

Volim tebe i tebe hoću, o tebi sanjam i danju i noću, kao da si stigla iz neke priče jer svi moji snovi na tebe liče. Volim te!

Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve što ljudima treba, ljubav je potok što teče iz raja, a poljubac je putić što dva srca spaja. Sretno Valentinovo!

Krv u meni vri dok me gledaš ti. Tvoj osmijeh blag tako mi je drag, daj mi okom znak, hajdemo u mrak – da ti priznam sve, nemoj reći ne, jer ja želim te!

Sklopi oči plave, usne spusti svoje, otegni te ruke što ukršteno stoje. Poljubi me jednom, učini me robom, zagrli to tijelo što drhti pred tobom! Sretno Valentinovo!

Kad god ti se čini da sam daleko, kad god pomisliš da više ne mislim na tebe i da mi ništa ne značiš, ti pročitaj ovo: nasmij se i shvati koliko griješiš! Sretno Valentinovo!

Koliko zimi padne pahuljica, toliko ti ja šaljem pusica, al’ ne tako hladne i ledene, već vruće i medene! Volim te!

Pogledaj mjesec što na nebu putuje, sjeti se srca što za tobom luduje. Imam jednu želju, a ona je prosta – da si pored mene, bilo bi mi dosta! Sretno Valentinovo!

Večeras je jedna osoba sama i društvo joj pravi nebeska tama, večeras zvijezda sja samo za nju, večeras je tužna jer ti nisi tu! Volim te!

Kad se noć spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrčini poljubac ti šaljem svoj. Nek’ poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja i tiho ti šapne: Mislim na tebe ja! Sretno Valentinovo!

Kad nas tisuće kilometara razdvoje i kad najmanje misliš na mene, moje oči gledaju u daljinu i traže samo tebe. Volim te!

Ako te plašim – zovi 92, ako te palim – zovi 93, ako te povrijedim – zovi 94, ako me želis, samo me nazovi!

Sinoć sam dobio poruku od neba. Bogovi su se žalili da im je pobjegao najljepši anđeo. Ne brini, nisam te odao! Sretno Valentinovo!

Lezi i zamisli ruke moje kako klize niz tijelo tvoje. Stastvene poljupce tvoje od kojih drhti tijelo moje, krevet vruć sve do zore, to je lijek za nas dvoje! Volim te!

Doći će dan kad će sunce iz tvojih očiju sjati, kad će me toplina tvojih ruku zagrijati, kad ćeš mi život usnama natočiti, a do tada vrijedi čekati! Sretno Valentinovo!

Ti si još tu na usnama što gore, ti si tu gdje je srce moje, ti si tu, tečeš mi kroz vene, ti si u mom srcu iako nisi pored mene! Sretno Valentinovo!

Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i snivaj mene noći ove. Sretno Valentinovo!

Prestat ću te voljeti, prestat ću te gledati, prestat ću ti se diviti, kad prestanem živjeti. Volim te!

Tek kad anđeli postanu zli, kad svi oceani presuše, tad će srce prestati gorjeti i ja ću tebe prestati voljeti. Sretno Valentinovo!

Kad bi zrno pijeska bilo mjerilo za ljubav, sve pustinje svijeta ne bi bile dovoljne da ti kažem koliko te volim. Sretno Valentinovo!

Ti na jednom, a ja na drugom kraju, kao anđeli u nebeskom raju. Anđeli se sastaju sa Bogom, a nadam se da ću se i ja sastati sa tobom...

Kad se sretnu oči naše, spustiću pogled dole, neka ti bude jasno da te moje oči vole, teram te od sebe, sa sobom se borim, želim da te mrzim a prokleto te volim...

Ako ti trebam pošalji neki broj: 1 za ljubav, 2 kao prijatelj, 3 da ti pričam, 4 da te slušam, 5 radi romantike, 6 da te poljubim, 7 radi seksa, 8 za ceo život, 9 Čukalj da ti dođem, 0 da te volim.

Lezi i zamisli ruke moje kako klize niz telo tvoje. Strastvene poljupce tvoje od kojih drhti telo moje, krevet vruć sve do zore, to je lek za nas dvoje!

Iz “Zavoda za Zaljubljenje” Vas obaveštavaju, da u ovom trenutku, nekome neizmerno nedostajete. Zato Vas molimo da uzvratite poruku na ovaj broj. Hvala.

Važno je, možda, i to da znamo: čovek je željan tek ako želi i ako sebe celog damo, tek onda možemo biti celi. Saznaćemo tek ako kažemo reči iskrene, istovetne i samo onda kad mi tražimo moći će neko i nas da sretne.

Ti si moja ljubav, java i san, hoću da te volim najlepše što znam, hoću da gledam tvoje oči i vidim osmeh tvoj, voleću te ljubavi ceo život svoj!!!

Šta da ti šapnem, šta da ti pišem kad te volim koliko dišem! Kredit trošim, ruke morim: kratko i jasno ja te volim!!

Čitaj sada ovo polako, niko kao ja te ne voli ovoliko jako, i da te još više želim to ti sada pišem, ja bez tebe više ne mogu da dišem!


Author Info (Documentation)