Statusi o ljubavi

statusi o ljubavi

"Smrt nije kada umreš... Smrt je kad' nekog voliš, a bez njega ostaješ... To boli više nego kada nestaješ, jer sve u tebi umire, a živ ostaješ."

"0dustajem, ne zato što te ne volim, naprotiv. Volim te više od sebe, ali boli me to što ne možes da me razumiješ.Voleću ja tebe još..to znam.A ti uživaj, ali seti me se ponekad..tek onako..seti se da si me nekad voleo..samo se seti! "
"Onaj ko te ljubi sretan je.."

"Ako ti ona kaze da joj se svidjas, razmisli o tome, mozda je bas ona ta koja je stvorena za tebe..."

"I jednom kad ti se snovi sruse, ne oklevaj, ustani i produzi dalje"

''I nisam više ljuta. Ne, ni najmanje, opraštam ti, jer znam da će doći dan kad sam sebi nećeš moći oprostiti.''

"Skoro sam poludeo zbog tebe, onoliko koliko se moze poludeti: ne mogu da spojim dve misli a da se ti u njih ne umetnes. Ni o cemu drugom ne mislim osim o tebi.. "

"Ja te volim...Kao sto rosa voli cvece,  Kao sto ptice vole sunce, Kao sto talasi vole povetarac. "

"Nikad ne pustaj onog koga volis, jer prava ljubav je samo jedna"

"Dozvoli mi da te zaboravim!"

"Lutah usamljen sve do juce,
zeljan da poletim,
ustrasen od leta.
A onda neko kao sto si ti
sretne nekog kao sto sam ja.
I nista ne bi isto.. "

"Kad' ti jednom srce slome, ne veruješ nikome !"

"Posle svakog pada ustajem, nikad ne odustajem, jaca postajem, do kraja ostajem."

"Ti si meni sve, ti mi dajes sve
i kad tebe nema tesko mi je..."

"Najveća ženska laž : Zaboravila sam ga !
A muška : Briga me za nju !"

"Najbolje i najlepse stvari u zivotu ne mogu se videti ili opipati.. Njih je moguce iskusiti samo SRCEM !"

"Kad procitaš ovu poruku ti pomisli na mene!
Kako me srce steže, od kad tebe znam sve me za tebe veže!
Tvoje ime u srcu nosiću i DOK ŽIVIM TEBE VOLEĆU!!!"

"I onda shvatis da su prave ljubavi samo u bajkama!?"

"ON:Jel ti hladno?
ONA:Ne!
ON:Jel ti hladno?
ONA:Neeeeee!
ON:Jel ti hladno sad?
ONA:Zasto me isto pitanje pitas sto puta?
ON:Trazim razlog da te zagrlim! "

"On:Volim te. .
Ona:Koga ces sutra voleti?
On:Tebe. .
Ona:Prekosutra?
On:Tebe. .
Ona:A za nekoliko godina?
On:Drugu devojku...
Ona:KOGA?!
On:Nasu cerku! "

"U zivotu postoje 5 stvari koje se nemogu vratiti:
Kamen koji bacimo!
Rec koju izgovorimo!
Prilika koju propustimo!
Vreme koje je proslo!
Ljubav za koju se nismo borili!"

"Ljubav je... kad gledas stalno na chat da vidis da li je online "

"Sta je ljubav? Kad decko prekine CS da bi odgovorio devojci na poruku..."

Author Info (Documentation)